תנ"ך מנוקד
תנ"ך -
איוב - הכול
פרק
א
ב
ג
ד
ה
ו
ז
ח
ט
י
יא
יב
יג
יד
טו
טז
יז
יח
יט
כ
כא
כב
כג
כד
כה
כו
כז
כח
כט
ל
לא
לב
לג
לד
לה
לו
לז
לח
לט
מ
מא
מב
א ויען אליהוא, ויאמר.
ב שמעו חכמים מיליי; ויודעים, האזינו לי.
ג כי-אוזן, מילין תבחן; וחיך, יטעם לאכול.
ד משפט נבחרה-לנו; נדעה בינינו מה-טוב.
ה כי-אמר איוב צדקתי; ואל, הסיר משפטי.
ו על-משפטי אכזב; אנוש חיצי בלי-פשע.
ז מי-גבר כאיוב; ישתה-לעג כמים.
ח וארח לחברה, עם-פועלי אוון; וללכת, עם-אנשי-רשע.
ט כי-אמר, לא יסכון-גבר-- ברצותו, עם-אלוהים.
י לכן, אנשי לבב-- שמעו-לי:
חלילה לאל מרשע; ושדיי מעוול.
יא כי פועל אדם, ישלם-לו; וכאורח איש, ימציאנו.
יב אף-אומנם, אל לא-ירשיע; ושדיי, לא-יעוות משפט.
יג מי-פקד עליו ארצה; ומי שם, תבל כולה.
יד אם-ישים אליו ליבו; רוחו ונשמתו, אליו יאסוף.
טו יגווע כל-בשר יחד; ואדם, על-עפר ישוב.
טז ואם-בינה, שמעה-זאת; האזינה, לקול מיליי.
יז האף שונא משפט יחבוש; ואם-צדיק כביר תרשיע.
יח האמור למלך בלייעל-- רשע, אל-נדיבים.
יט אשר לא-נשא, פני שרים, ולא ניכר-שוע, לפני-דל:
כי-מעשה ידיו כולם.
כ רגע, ימותו-- וחצות לילה:
יגועשו עם ויעבורו; ויסירו אביר, לא ביד.
כא כי-עיניו, על-דרכי-איש; וכל-צעדיו יראה.
כב אין-חושך, ואין צלמוות-- להיסתר שם, פועלי אוון.
כג כי לא על-איש, ישים עוד-- להלוך אל-אל, במשפט.
כד ירוע כבירים לא-חקר; ויעמד אחרים תחתם.
כה לכן--יכיר, מעבדיהם; והפך לילה, ויידכאו.
כו תחת-רשעים ספקם-- במקום רואים.
כז אשר על-כן, סרו מאחריו; וכל-דרכיו, לא השכילו.
כח להביא עליו, צעקת-דל; וצעקת עניים ישמע.
כט והוא ישקיט, ומי ירשיע-- ויסתר פנים, ומי ישורנו;
ועל-גוי ועל-אדם יחד.
ל ממלוך, אדם חנף-- ממוקשי עם.
לא כי-אל-אל, האמר נשאתי-- לא אחבול.
לב בלעדי אחזה, אתה הורני; אם-עוול פעלתי, לא אוסיף.
לג המעימך ישלמנה, כי-מאסת--כי-אתה תבחר ולא-אני; ומה-ידעת דבר.
לד אנשי לבב, יאמרו לי; וגבר חכם, שומע לי.
לה איוב, לא-בדעת ידבר; ודבריו, לא בהשכל.
לו אבי--ייבחן איוב עד-נצח: על-תשובות, באנשי-אוון.
לז כי יוסיף על-חטאתו פשע, בינינו ישפוק; וירב אמריו לאל.
תנ"ך מנוקד
תנ"ך -
איוב - הכול
פרק
א
ב
ג
ד
ה
ו
ז
ח
ט
י
יא
יב
יג
יד
טו
טז
יז
יח
יט
כ
כא
כב
כג
כד
כה
כו
כז
כח
כט
ל
לא
לב
לג
לד
לה
לו
לז
לח
לט
מ
מא
מב